onsdag 16 september 2009

Hejsan!
Här kommer lite uppdateringar från vad vi gjort i skolan på sistone. Det börjar bli ett tag sen jag haft några bilder därifrån så jag kände att nu var det dags!:)
Här först kommer två bilder från när vi skulle täcka stora kransstommar med något sorts naturmaterial; blad, bär eller annat. Så här är min krans gjord av rönnbär, tog länge men tyckte slutresultatet blev riktigt härligt!:)
För övrigt kunde man skymta lite av våra kransar och när vi jobbade i ett program (obs) från fst5, riktiga stjärnor i 3 sekunder! ;)
Detta nedan är gårdagens skolprojekt. Vi skulle göra olika arrangemang med kvistar av något slag som stickmassa och temat var höst.
Valde att använda syrenkvistar som botten och blommorna är bl.a. kärleksört, asclepia, krysantem och hypericum. Dessutom finns där lite rosennypon och päron från skolans trädgård.
Bilderna blev inte de bästa, men lite ser man.. :)






Ska snart börja gå sova här i Solf tror jag.
Är ledig från skolan men jobbar för tillfället på hemservice tills jag
börjar på praktik, vilket jag gör på måndag, spännande!
Ha en fin kväll!
Kram ♥







2 kommentarer: