måndag 29 november 2010

Dagen efter..


Igår var det så dags för julmarknad vid stundars, lika underbart som vanligt! Stämningen på topp och lite kvalitetstid med mina hjärtan:)

Vädret var helt okej, lite väl kallt med -20 grader från morgonen..men med tanke på hur många timmar vi faktist stod där i kölden så var det int så farligt:)


I år lyckades vi inte få tag i ett bord med tak tillräckligt snabbt,
så älskade sambon snickrade ihop ett alldeles eget bord åt oss, all ära åt dej Daniel!




Kransarna var verkligen populära i år, alla vi hade med såldes slut på första timmen!
Då känns springandet i skogen och alla dagar med ömmande axlar och barr överallt plötsligt mycket roligare:)





Andra saker vi pysslat ihop var bl.a....

Ia's mysiga, virkade saker. Här en korg och på bilden nedanför den en jätte härlig kanin!
Givetvis även hennes värmedynor, vilka är guldvärda!




Även lite virkade hjärtan och stjärnor


Nela's traditionella jullimpor och pepparkakor


Ulle's armband


Och en hel del annat:)


Fotograferade blev vi också, men det får vi se först i november 2011 hur det blev ;)


Tack kära kunder!
Ni värmde i kylan med era snälla kommentarer! :)


Hoppas ni alla har haft en fin helg och fått lite julstämning!



Kramar



9 kommentarer:

  1. Oj va jättefina saker ni sålde! E så harma att int ja kom mig dit, men förhoppningsvis gör jag det nångång (om int ni vill leverera allt hem åt mig förstås ;))!

    SvaraRadera
  2. .. och det var ju jag, Josefin, som kommenterade nyss :)

    SvaraRadera
  3. Så skoj att hör Josefin! :) Men ja e säker på att Nelisen kan fix hem allt åt dej till ett mucket mucket bra pris ;D

    Nej allvarligt så tycker ja no he ni ska kom ti solf nästa år!
    He e så mysigt så! :)

    SvaraRadera
  4. ja han e no dukti hande sambo diin...:) men du o kompanjonen diin e jo no ganska dukti o...;) Puss, puss!

    SvaraRadera
  5. Äääääsch att ja missa de! Men ja ha fått rapport från min kära mor som lär ska ha vari där å kolla å digga! Ni e nog duktiga hela högen!

    SvaraRadera
  6. Jättefina saker ni had laga!! Man får verkligen julfiilis tå man sir allt :)

    SvaraRadera
  7. Tack Jenny och Johanna :)

    Jo Jenny vi sakna no dej, men vi tar en kaff nån da så blir e säkert bättre! ;)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag blev jätteglad att du lämnade ett avtryck och finner din vackra blogg, med en mängd ljuvliga inspirationsbilder och massor med vackra ting!!
    Visst var det på Stundars och hur jag än försöker minnas kan jag inte komma på att jag sett ert bord - tyvärr, det bjuder på MYCKET fint och dom absolut vackraste kransarna med lagom dekoration!
    Ha det gott! /Bea

    SvaraRadera