söndag 6 februari 2011

I väntan på att nyheterna ska sluta och Wallanderfilmen börja tillbaks ska jag passa på och blogga lite grann!


Helgen har varit riktigt skön och rolig! En ny kamera har jag äntligen köpt åt mig, så snart kommer det lite annat än telefonbilder:)


Idag var jag på nordljus-homeparty hos Sandra med bloggen http://sandra.neuman.fi/.

Hade förväntat mig att det skulle bli bra och det blev det verkligen! :) Riktigt roligt och mysigt, med massor av saker jag givetvis skulle velat ha. Nu är det bara att vänta ett par veckor så får jag visa lite grann vad som sist och slutligen får följa med mig hem:) Största plusset var att de förutom inredning och annat hade lite pysselsaker! Sånt ger vi tummen upp för!! :)


★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


En annan blogg ni ska ta och kika på är Maria Marängs blogg!
Den satt vi och fixade nytt utseende på i fredags och riktigt sött blev det. Framför allt riktigt maräng likt ;)

Så efter ett långt uppehåll ska kära marängen börja visa oss sina fina hantverk igen!

Bloggen hittar ni här ---> http://mariamarangen.blogspot.com/


0 kommentarer:

Skicka en kommentar