onsdag 10 april 2013

Byggare Bob i farten igen


Tar en paus från alla sjuhundraelva uppgifter i mentalvård. Börjar märka av de negativa effekterna av studier då jag går och letar narcissister och psykopater här och där. Nå, på det här viset så förstår jag att uppskatta kommande uppgifter i hållbar utveckling. Skrämmer inte på samma sätt.

Medan jag sitter fastnaglad vid datorn så är herr D så där otroligt effektiv och bygger ett nytt soffbord åt oss.
Så nu kan vi gömma bort alla böcker vi hade i det gamla bordet och det blev mycket bättre med ett ljusare bord. Med risk för att vara tjatig..men no tycker ja att ha e dåouli! 
(En viss kunskap i krombi-dialekt behövs för att tolka meningen rätt. Stavningen är jag osäker på. Betydelsen är rätt iaf.)





Handtagen är köpta på minimani! Gångjärnen är köpta hos Lundagård.
Tycker de blev pricken över i.

Nöjd och belåten över förändringen fortsätter jag med skrivandet :)


Önskar er alla en fin onsdagkväll!



9 kommentarer:

  1. Snyggt! :) passar perfekt.
    Ha det bra, MALIN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! riktigt nöjd e jag iaf :)
      Ha de bra!

      Radera
  2. Ha kan noo hadee pojtchin! ;) Hodee flicko paa va ritti bra ho å!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå men sejr ty he! nå ja måst väl tack å ta emot tå :) fast de här gango va he no bara pojtchis förtjänst ;)

      Radera
  3. Snuggt, tycker ja! Å jaa, no e ni båda ganska dåuli! :) //Marängen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst vart e bra! ja e no liiti stol yvi a :)

      Radera
  4. *man skulle haft en egen D* Det blir säkert JÄTTE-trååkigt för D när du har så mycket skolarbete. Och tråkighet är kreativitetens moder. Så plugga på du bara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har jag inte tänkt på! Smart tänkt där Maria! :) Borde kanske ta några extra kurser så han inte får se mig förrän i sommar. Kanske jag har ett växthus färdigt uppsatt tills dess ;)

      Radera