tisdag 22 oktober 2013


Här står det stilla som vanligt. Jag har just haft höstlov och vardagen har börjat på igen. Jag inledde höstlovet med en sväng ner till Borgå med fina vänner och avslutade veckan med spysjuka. Så kan det gå.

Finaste Daniel har fixat till ett gammalt skåp som vi köpt för en tid sen. Slutresultatet är vi båda riktigt nöjda med. Jag är så förtjust så jag blir riktigt glad varenda gång jag ser det. Äntligen ett skåp med en massa lådor, precis ett sådant vi sökt efter! Dessutom blev sovrummet mycket mysigare med lite förändring.






Nu gäller det bara att lära sig i vilken av de 44 lådorna jag har stoppat vad ;)



2 kommentarer:

  1. Helt otroligt fin byrå, det är en total förändring...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är så otroligt nöjd med den, mannen fick många pluspoäng :)

      Radera