söndag 22 mars 2009

vårljuset är äntligen här




Så är det söndagkväll igen.. Helgen har varit rikigt skön, men som vanligt allt för kort.

Jag har fått vila upp från allt vad skola och arbete heter. Har bara tagit det lugnt och varit ute i solen och umgåtts med världens underbaraste vänner. Och som perfekt avslutning på helgen har vi varit till föräldrarna på mat idag. Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen..

Pysslandet har jag inte alls hunnit med på sistone tyvärr. Bara det lugnar ner sig ska jag börja fixa nya panelgardiner till vårt vardagsrum. Jag tror jag skall prova på att virka eller sticka med vitt papperssnöre, spännande spännande!:)

En del nya fynd har jag iallafall hittat..
En gammal patronlåda som nu får fungera som handarbetskorg hemma hos oss.
Tycker riktigt mycket om den!
Lite mera rullar till mina spetsar..



Och en söt helt vanlig knappburk.
Sitter och njuter av att det fortfarande är relativt ljust ute fast klockan
närmar sig halv åtta..sommarn kommer nog i år igen!
Ha en underbar kväll!
Kram
//Ninna

0 kommentarer:

Skicka en kommentar