onsdag 7 april 2010

Stockholm, vår och trädgård!



Hejsan kära vänner!


Slutarbetet inlämnat idag efter flera långa nätter de senaste dagarna :)

Äntligen en sak mindre att oroa sig över! Tanken på presentationen av arbetet kommer jag att försöka placera i något fack långt bak i hjärnan. Där får det stanna tills dagen före. Då jag högst antagligen kommer att spy av nervositet. Nej tack för offentliga framträdanden, skakande händer och illrött ansikte.


Men för att riktigt få fira att arbetet är färdigt åker jag, grannen och flera från skolan till Stockholm på trädgårdsmässa imorgon bitti! Kommer bli så intressant!


Och med tanke på trädgård så visar jag lite vårbilder från vår trädgård.

Som jag längtar tills de första blommorna börjar dyka upp!





Vårstjärna, klematis och vallmo.
Några av mina ögonstenar på våren.



Sköt om er!


Kramar Ulrika

0 kommentarer:

Skicka en kommentar