söndag 11 april 2010

Trädgårdsmässa



Igår kom vi hem från Stockholm. Resan var riktigt bra och själva trädgårdsmässan var verkligen fantastisk! Lite större och mycket bättre än vad vi var vana med:)

Lite mera tid skulle nog ha behövts! Vi hann nog inte se riktigt så mycket som jag skulle ha velat hinna med. Men en hel del hann vi ändå med..
Så här kommer lite bilder därifrån, en mycket mycket liten del av vad som verkligen fanns att se. Men det är förståss av sånt som jag gillde skarpt!:)





Magnoliaträdgårdar, bröllopsarrangemang i stora storlekar, härliga inredningssaker och en hel del annat!
Nästa år tror jag nog älsklingen blir tvungen att följa med! Så får jag någon att bära alla de där sakerna jag så gärna skulle ha velat ha med hem men som jag inte orkade bära ;)
Denna mässa rekommenderar jag verkligen åt alla er som är intresserade av trädgård mm!
Ha en underbar söndag!
Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Verkar ha varit en bra mässa!

    SvaraRadera
  2. Jo verkligen intressant! Nästan lika myki inredning som trädgård..alltså en perfekt balans!;)

    SvaraRadera