måndag 24 maj 2010

Hej käraste kära vänner!

Kära storebror firades med årets första jordgubbstårta, mums! :)

Sommaren har kommit till Solf!

Helt underbart väder har det varit den senaste veckan. DOCK började min helt lediga vecka idag...givetvis slog det tillbaka sommaren ännu ett litet tag.

Skulle gissa att solen kikar fram igen någon gång nästa måndag. Då börjar Ullet nämligen jobba igen;)

......................................................................

....................................................................

Trots dagens regn och kalla blåst har jag hittat på en hel del att göra. Mesta tiden gick åt till korttillverkning. Bilder kommer snart:)

Det är evigheter sen jag hunnit pyssla och därför var det så otrooligt skönt att få dra fram allt pyssel över hela bordet och bara vara kreativ! ;)

Tulpanerna är som vanligt helt underbara vid mamma och pappa. Stora, ståtliga exemplar!

...............

En grej jag föresten rekommenderar starkt för tillfället är den svenska tidningen 101 nya idéer! Mamma hade köpt ett exemplar åt mig och jag hittade så mycket bra idéer.

Den kommer att komma hem till oss ofta i fortsättningen!

.

Nu väntar lite tvättvikning och bastu för min del!

Ha det bra!

.

Kram

Ninna




2 kommentarer:

  1. Hej!
    tack för din söta hälsning hos mig! nu ska jag kika runt här lite på din blogg :)
    Kamomila

    SvaraRadera
  2. TAck för din trevliga kommentar! Smaskig jordgubbstårta, 101 idéer känner jag faktiskt inte till, skall kika efter den nästa gång jag är vid en tidningshylla. Trevlig vecka!

    SvaraRadera