onsdag 29 september 2010

snörvel snörvel host


Ligger i soffan och väntar på sömnen att infinna sig, men nej.. Är så totalt slut i kroppen idag. Min förkylning som jag trott gått om kom tillbaka med stormsteg..

Så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv :)

Pysslat har jag inte gjort på länge så suget börjar bli stort!
Istället har jag suttit och bläddrat i min nyinförskaffade bok, Anna Örnergs senaste.


Hittade några ideér som jag tänkt att jag skall prova på, efter lite omändring till mera Ninna stil:)

Får se hur det blir! Tror ett besök till puukeidas är att vänta :)



På lördag blir det hantverksmässa i Seinäjoki och jag vill så gärna åka dit och kika!
Men först måste denna förkylning bli bättre!

Är det någon som har en riktig dunderkur mot förkylning så lämna en kommentar snälla du! :)

5 kommentarer:

  1. Mycke c-vitaminer e det enda som hjälper mig då jag e sjuk. Å så ska du göra en "dunderdricka" :)Pressad cirton, riven ingefära och honung, och kokande vatten. De e super, iallafall om du oxå har sjuk hals :)
    Krya på dej!!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen!! :)
    Jo c-vitaminer ha ja tagit. Men dunderdrickan ska ja no test! Måst bara få hem lite ingefära!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Här sitter jag och googlar och finner din vackra blogg med massor av inspiration och vackra bilder.
    Tack för titten! / Bea

    SvaraRadera
  4. Ett annat tips är mörkchoklad, chili, vitlök o honung. Hack upp, blanda o svälj.

    SvaraRadera
  5. Oj he låter lite småäckligt:)
    Men man kan ju allti test! Tack för tipset Malin!

    SvaraRadera