måndag 4 oktober 2010

djurveckan

Idag har Ninna pysseldag! Har nämligen ledig måndag och efter helgens hantverkarmässa har mitt pysselförråd förnyats med en massa härliga papper och lite stämplar! Gillar verkligen att det fanns så mycket nya papper med färgranna härliga mönster!
Idag har det blivit mest julkortspyssel eftersom jag vill fixa bort de i tid till lillajulsmarkanden. Så får jag ägna mera tid till kransar där före..
Men det känns som lite väl tidigt att börja blogga om julkort redan:) Så istället visar jag lite bilder på vanliga kort.



Och eftersom det är den internationella djurdagen idag så avslutar jag inlägget med en bild på världens bästa sötnosar..



Elmer & Elvira

2 kommentarer:

  1. Du e så duktig Ullet!! :) Det där högst upp är min favorit!

    SvaraRadera
  2. *Kikar in*
    Vilka härliga kort!
    Å söta kissemissor :)
    /Linda

    SvaraRadera