söndag 10 oktober 2010

förlovning, bröllop och fönstervätt


Solen skiner och både jag och sambon är lediga, underbar dag med andra ord!

Helgen har överlag varit riktigt bra. Igår var vi först på bröllopsfest för en vän som gifte sig förra helgen och efter det blev det förlovningsfest för en annan god vän. Härlig stämmning och i goda vänners sällskap, kan det bli bättre?! :)

Jag hade äran att få göra brudens bukett till förra helgen så här kommer lite foton på buketten. Kameran har tyvärr börjat känna sig lite gammal och usel så bilderna är inte de bästa, inte färgerna heller. Men naa så näär :)



Buketten är gjord av vita rosor, vita fresior och lila orkideér + lite apgräs.




Nu väntar lite fönstertvätt hemma hos oss!

Ha en riktigt skön söndag!



Kram
//Ninna


5 kommentarer:

  1. Åh så fin bukett du hadd laga!! :D Åt L tå alltså?? :) Kanske vi får se något foto med själva brudparet och buketten sen också... Alltså inte här på bloggen ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Snadra:) Jå he e no L:s bukett!
    Säkert kommer na foto av di! föresten tack för tack-kortet erat, riktigt riktigt nice var e!! :)

    SvaraRadera
  3. Superfin bukett! Som allti då Sninnus e i farten! ;)

    SvaraRadera
  4. Din blogg lyser upp min vardag och därför har jag gett dig en AWARD som du hittar i min blogg! Tack för att du bloggar! :)

    SvaraRadera