måndag 11 april 2011

Nominering

Fick en nominering härom dagen av Daniela med bloggen http://entillmammablogg.papper.fi/



Blev så glad då hon hade skrivit så fint om bloggen min!

"Hennes blogg är så himla mysig med massa fina inredningsprylar, fina handgjorda kort (m.m.), sköna bilderosv. Hennes handarbeten är helt otroliga! Kika in det vet ja!"

Tack Daniela! :)


När man får nomineringen får man ge den vidare till några bloggar man själv tycker om,
men det ska vara bloggar som har mindre än 100 besökare/dag.

Valde bloggar ur min vänner och bekanta mapp.
Är nu inte alls säker på hur många besökare dessa bloggar har, men jag gillar dem skarpt så vassego!:)

1. Jenny Jag vet. Jag har redan gett Jenny en nominering förut en gång. Men denhär bloggen är mer än bra. Den är genialisk! Jag skrattar varje gång jag läser den. Detta är en brud med humor!
Ta er en titt om ni känner er lite vårdeppiga, det brukar gå om:)
Hon skriver om sitt liv med alla de stora problem hon har. Allt från sitt hårsprays-dille till magiska James Bonds rullningar. En blogg med hög nivå :)

2. Maria Maräng Maria har haft ett längre uppehåll med ditt bloggande, men jag hoppas hon har hittat tibaks på riktigt nu:) För hon är en superduktig pysslare. Virkar och stickar de mest ljuvliga saker. Maria är så duktig på att virka att hon är den första i världen som fått mig att bli lite sugen på att själv lära mig den ädla konsten. Dessutom har hon födelsedag idag! Hipp hurra för kära Marre

3. Erica Har en blogg som innehåller en massa smått och gott. Inredning, pyssel, loppisfynd recept och en hel del annat. Dessutom en del fixa-till-saker inlägg och såna gillar Ulle! :) Man hittar alltid nått roligt att kika på! Även hon en riktigt duktig pysslare. Kika in och titta själva!




1 kommentar: