måndag 25 april 2011

vårkänslor kommer till alla


Glad påsk på er! Lite sent, men jag hann ju nästan iaf! :)
Här har vi haft en riktigt fin påsk, men vad skulle man annat kunnat ha när vädret har varit perfekt! Förutom hjärtat som varit småkrasslig..men det börjar bli bättre nu. Jag har haft efterlängtat besök av en kär vän, god mat lite här och där med nära och kära och lite jobb. Plus allt det där som hör påsken till; söta påskhäxor, påskbrasa och chokoägg :)

Har tagit massor av bilder i påsk känns det som. Men eftersom jag är överdrivet trött och fantasin tagit slut för denna dag så får det bli djurbilder som förgyller dagens inlägg ;)


Vi fick fint besök av söta Nette med sin ljuvliga hund Pinglan.




Och för att riktigt välkomna Pinglan körde Elvira en riktig äkta påsk-katt-pose.
Yees. Det är min kissekatt det :)



För att avsluta inlägget på ett vackert sätt får det bli en bild på den ack så stilige herr Anka. Kalle Anka.
(Och nej. Det är inte jag som har varit fantasifull med ank-namnet.)

Kalle har antagligen lite väl mycket vår-hormoner i sig. Antingen det eller så har ankan svårt att se skillnad mellan sin flickvän Kajsa och pappas stövlar...


Jepp. Det var allt för idag.
Nu väntar sängen :)

Godnatt kära ni!





2 kommentarer:

  1. hahahah va söt kalle e ;) stackaren ha ijnt fått bättre undervisning om blommor å bin =) vi ses snart igen hjärtat! <3

    SvaraRadera
  2. Javisst e han, iaf rolig :D
    He e väl bara ti vänt å si om he var ti na små gummiankor..eller va han ha fundera att hede ska bli till ;)
    Jo vi syns snart igen! kram på de vännen ♥

    SvaraRadera