måndag 22 augusti 2011




Köpte ett nytt sängöverkast på sistaste sista rean.
Det ledde naturligtvis till att kuddarna på sängen inte längre passade.

Så jag tog en tur med mamma till petalax och hämtade hem lite tyg och använde mig av det och lite tygrester och spets från lådorna hemma.
Sen försökte jag övervinna min symaskins rädsla än en gång.
Lyckades helt okej vill jag påstå;) (Iaf blev det som jag tänkt mig.)


Från resterna rev jag tygremsor och fixade om lampan i fönstret,
helt enligt mönster av kära Sonja :)




Mycket roligare att tända på den lampan än nödlösnings-rislampan från ikea
som fått stå där allt för länge.

Perfekt nu när det börjar bli mörkt om kvällarna, höjer mysstämmningen lite grann :)





1 kommentar:

  1. Hej! Roligt att hitta en ny pysslig blogg! Tack för att du lämnade en hälsning :)
    Härlig lampa det där - och tack för påminnelsen om Stundars höstmarknad! Den ska prickas in i kalendern.

    SvaraRadera