fredag 26 augusti 2011

Sommarens sötaste fynd


I sommar har jag och sambon fyndat flera fina möbler, riktigt många faktist!
Och dessutom är möblerna sådana som vi är riktigt nöjda med. Inget man måste ångra med andra ord.

P.g.a utrymmesbrist och i väntan på ett hus så har vi inte plats för de flesta fynden ännu.
Så de får vara på vinden tills tillfället kommer.
Därför har jag inte heller bilder på våra fina fynd.
Endast det minsta fyndet som faktiskt fick plats någonstans så har hamnat på kort..


..nämligen detta lilla söta skåp.



Färgen var inte så fin så det blev ommålat med ottossons linoljefärg.
Färgen på fotot ovanför stämmer inte riktigt men på de andra bilderna stämmer den ganska bra.


Gillar Ottossons linoljefärg, lite färg räcker långt!
Nyansen varmgrå är dessutom en riktigt fin grå tycker jag,
men så gillar jag ju nästan alla nyanser av den underbara färgen grå ;)



Och som pricken över i:et så fick skåpet en liten söt porslins knopp.



2 kommentarer:

  1. Vilken finis :) Jag börjar också ha utrymmesbrist! Tur att vi har börjat planera bygge :)

    SvaraRadera
  2. Tack:) Ja hördu det blir nog kanon för er! Jag tror jag fortsätter shoppa möbler i väntan på hus och pressar in vad som rymms på vinden :)

    SvaraRadera