onsdag 21 september 2011


Hittade lite blommigt papper jag bara måste ha, kunde inte motstå det hur jag än försökte;)
Så fastän jag misstänkte att pysseltanden ruttnat och trillat bort så hittade jag tillbaks lite grann och pysslade kort då jag kom hem.

Riktigt roligt att få något pysslat. Dessutom har jag snart en ny korthylla som sambon håller på och bygger. Så fort jag hunnit måla den så kommer det lite bilder.

Dessutom håller jag på och fixar en liten pysselhörna, men den blir färdig först då krafterna hittat in i Bullen igen. Den saknas enormt just nu..kraften alltså.


Och så fick jag använda min nya stämpel för första gången. Blev riktigt nöjd med den när jag äntligen fick hem den. Gillar att den ser lite "använd och gammal" ut. Passar mig perfekt!


Men nu kära vänner, nu blir det natt för mig!

Så för att citera mamma:
"Gonatt min skatt!"

2 kommentarer:

  1. Fina kort och härlig stämpel, för att int tal om pappren!;) Jag råkar ha exakt samma...:) Hoppas Bullen får na lite mer kraft snart! //Marängen

    SvaraRadera
  2. Haha, ja kuna riktigt tänk mig att du å sku tyck om pappren! ;) Men vad oväntat att hitt så fina papper på suomalainen kirjakauppa! Om he va där du köpt di å?
    Snart kommer du tibaks hem, ja väntar!! ska bli härlit ti få umgås med en Maräng igen! :)

    kram

    SvaraRadera