måndag 26 september 2011


Efter en helg med jobb båda dagarna hade jag en helt ledig dag idag.
Hade en massa planerat, men det blev nästan ingenting av det.
Istället ringde en fin vän och vi for iväg till skogen på jakt efter kransmaterial. Materialet hittades, kransen är bunden och framför allt vi kom hem utan en enda älgfluga!
Så ser en bra dag ut;)


Och dessa tre sötnosar fick jag tillbringa min lediga dag med!


Nu väntar jag bara på att det ska bli morgon..
..det står nämligen två paket på köksbordet.

Med en lapp på:

"OBS! Får inte röras eller öppnas före 27.9.2011"

Hmpf.
Jag tror Daniel tycker det är underhållande när fröken W inte kan hålla tassarna borta från paket. Så nu är det enda jag kan göra att sitta och titta på paketen och andas in lukten av dem. Men det säger mig ingenting. Snaart snaart är det morgon i hägnan!



2 kommentarer:

  1. kransen hänger helt umderbart på min dörr nu =) taaack söta du igen för hjälpen!

    SvaraRadera
  2. Va bra om du e nöjd kära du! :) He va en riktit rolig dag, hoppas allt e bra me dej!

    SvaraRadera