tisdag 27 mars 2012


Idag har Ulle ledig dag och nästan det enda jag gjort är suttit med näsan i en bok.
Inte vilken bok som helst utom min nya muminbok. Som jag kan älska mumin, helt otroligt!
Tove Jansson hade koll på läget hon :)

Dessutom hittade jag en annan muminbok som jag fick av mina fina klasskamrater julen -95.
Har sökt efter den länge men hade den tydligen hos mamma och pappa.
En bok kan göra mycket för en liten tjej, speciellt när den är fylld av fina minnen.
Min klass och klassen över var hemma till oss och hälsade på när jag blivit opererad. Då hade de med sig boken Farlig midsommar. Lärarna hade visst också koll på läget ;)


Köpte också boken här nedanför och den rekommenderas verkligen!
En riktig vardagsbok med lite historier ur familjens vardag och tips för självförsörjande blandat med fina bilder och recept. En bok i min smak!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar