lördag 9 maj 2009



Äntligen ledig! Har varit och jobbat i blombutiken idag..och vilken mängd med kunder! Vi var fem-sex stycken där och ändå hade man fullt upp mesta delen av tiden. Nu har jag ingen större lust att se rosor på ett bra tag:)

Nästa vecka börjar nästa praktik på blombutiken här istället för skolan.

Lämnade föresten en liten överraskning åt de kära lärarna vid skolan.
En som är på praktik där hade satt dit en likadan ödlekalla som jag har. Väl medveten om dess lukt hade han satt den en bra bit från kaffebordet. Samme man hade även druckit upp hela mitt mjölkpaket jag hade tagit dit. Så före jag for hem på fredag flyttade jag ödlekallan mitt på hans kaffeplats, blomman var ganska så nära att slå ut..så ha en bra vecka kära du!:) Elakt kanske någon tycker, men när jag blir tvungen att dricka mitt kaffe utan mjölk så blir jag rätt så elak. Jag vet iaf en som kommer att tycka det är hemskt roligt;D



Mammas mandarinträd har snart färdiga mandariner, lagom till morsdag. Ett sånt träd ska jag också skaffa mig, tycker dom är så härliga!

På tal om morsdag ska vi nu åka och fira vår lilla mamma:)
Ha en underbar helg!
Kram
//Ulrika

2 kommentarer:

  1. Ööh. pratar du om vår svettige vän? :P Kan int tänk me nan annan som dricker upp andras mjölk. Eller ere hande killen?

    SvaraRadera
  2. Nejp du had no så rätt så. De e vår scwettige vän:D

    SvaraRadera