fredag 26 februari 2010

Jepp. OS är färdigt för min del. Verkligen färdigt.


Ni som känner mej vet att jag verligen inte är intresserad av OS. Det är bara ett enda stort irritationsmoment för min del, det känns som om det är det enda som visas på tv och i radio och tidningarna.
Och dessutom är kära D fast framför tv:n varenda lediga stund:)

MEN när det gäller ishockeymatcherna så kan jag tänka mej att göra ett undantag, då kan jag tänka mej att titta plötsligt. Så därför bänkade jag mej ner bredvid D för att se dagens match.

Efter det att usa fick sitt sjätte mål mindes jag plötsligt varför jag inte tycker om OS, nej tack och hej!

Istället får det bli bloggen en stund för att lugna ner ömma nerver;)

Här kommer bilder på en härlig trälåda som D har gjort i lågstadiet. Lådan var träfärgad och lackad och på väg till roskis. Men blev nu istället räddad från sitt hemska öde och ommålad till vit med svarta bokstäver.




En perfekt låda att ha mina stämplar i! Så är dom alla samlade på ett och samma ställe.






Nu blir det nog sängen för min del. Imorgon blir en hel dag med mina underbara solf flickor! Först en snökrocket-turnering och sen god mat och bastukväll :)
Ha en fin helg!
Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Vilken söt låda!! Var har du köpt sifferstämplarna och dina bokstäver? Jag har två omgångar med bokstavsstämplar, men man kan aldrig ha för många olika fonter :)

    SvaraRadera
  2. Tack:) Hördu dom små bokstäverna är köpta på handarbetsmässan i tammerfors och dom stora bokstäverna+siffrorna är köpta på lidl!! För typ 3€ eller nåt liknande! Ibland kan man ha tur;)

    SvaraRadera