onsdag 10 mars 2010

Onsdagsfunderingar

Kommer just från en het dusch med axlar och rygg insmorda med hästsalva, och livet känns underbart igen!
Det har blivit ett litet uppehåll med bloggen nu igen, men som vanligt är det allt annat som tar så mycket tid. Håller på med ett skolarbete som egentligen skulle vara inlämnat redan, men det går så sakta framåt när man knappt förstår vad det är man gör. Slutarbetet skall inte ens nämnas.
Jobbar mesta delen av min lediga tid och inspirationen för skolarbeten är som bortblåst. Dessutom är det så roligt att få jobba emellanåt. Trivs verkligen enormt bra på båda ställena jag hoppar in!
Nej skolan fixar nog sig ändå på något vis!;)
Här är lite bilder av vad vi gjorde i skolan igår. Runda bordsarrangemang gjorda i oasis. Detta tyckte jag om att göra, verkligen roligt!
Blommorna jag använt är krysantemer, nejlikor och eucalyptusblad.



Funderar hårt på vad jag ska göra i höst..blir det mera skola eller jobb eller jaa..ibland är det inte lätt att veta vad man vill.
Men det klarnar nog det också. Det gör det alltid! ;)
Ha en skön kväll!
Kram Ulrika




5 kommentarer:

  1. Det klarnar nog snart Sninnus!! Oavsett va de blir så blir det hyvens!!! :)

    SvaraRadera
  2. Va fina blommor ninna!:) Man får vårkänslor då man ser på bilderna...:) När he gäller hösten så kom ihåg va vi prata om me jenny. He blir no bra!:) kram

    SvaraRadera
  3. Oj älskade vänner! :)
    He e no bra att ni finns å visst tysan klarnar he snart va ja bord gör..annars får ja chans på na;)

    SvaraRadera
  4. Va fina buketter! Jag vet precis vem jag skall antasta den dan jag behöver en brudbuket ;) Det blir nog inte denna sommar ännu dock :)

    SvaraRadera
  5. Tack Erica! Antast å på du bara;)

    SvaraRadera