måndag 15 mars 2010

För varje hjärtslag

Tar en paus från mitt slutarbete en stund och lägger på lite mera kaffe för att sen skriva ett snabbt blogginlägg. Idag blir det enbart reklam i mitt inlägg! :)
Jag har tagit en bild på ett armband jag nyligen köpt. Inte vilket armband som helst utom ett Go Red armband! Hjärt- och lungfonden säljer dessa armband till förmån för forskning om kvinnors hjärtan. Eftersom jag själv har en hjärtsjukdom stödjer jag stolt denna kampanj!
Armbandena är dessutom riktigt fina! Så vill ni vara med och stödja kampanjen Rädda kvinnohjärtat så köp ett armband eller nycklering inom mars månad i någon av butikerna där dom säljer dessa.
Slut på reklam för idag:)
Sköt om er!
Kram
Ulrika

6 kommentarer:

  1. Oj, vet du vad! Jag har läst om det där armbandet och planerat att jag skulle köpa ett om jag hittade dem! Var har du köpt ditt?

    SvaraRadera
  2. I GW gallerian, men ja e int säker på vilken butik he e. He borda va kappahl..iaf e he första butiken ti vänster då man kommer in å di har dem vi kassan.
    Ja tyckt he va en jätte härli kampanj:)

    SvaraRadera
  3. Ahaa..låter som en toppen idé. Ska far o si till Kappahl jag imårån, ifall di sku råk ha dem jär i jeppis.

    SvaraRadera
  4. Gaar e naa framåt me slutarbeite? ;)

    SvaraRadera
  5. Oj, va fiina :) Ja måst no far et ett ja å! :)

    Dadsan

    SvaraRadera
  6. Men va ni e bra tjejer! :)

    Jo hör och häpna he gar no faktist lite framåt me slutarbete nu t.o.m. Sakta men säkert;)

    SvaraRadera