söndag 28 mars 2010

Snön faller ner för den tusende gången i vinter och jag har tappat bort min vän när jag behöver den som mest..

Lilla familjen W-H har haft fullt upp som vanligt! Men en hel del roligt har vi ändå hunnit med. I fredags var jag på loppis med kära mamma och på lördagen hann jag med ett annat loppis med en kär vän.
Och idag var sambon och jag på byggmässa till Seinäjoki, faktist helt okej mässa!

För tillfället är det som vanligt slutarbetet som gäller..sitter med den obligatoriska kaffekoppen och försöker hitta min vän inspirationen... Vännen behövs verkligen just nu för att skriva klart arbetet. Jag vet att den finns där någonstans, men var? Har du sett den?? Var då så snäll och skicka den till mej omedelbart. Belöning fås.

Nej, skall ta och läsa mellan raderna i slutarbetet..kanske ligger inspirationen gömd där någonstans;)

Men först lite bilder av de små loppisfynd jag gjort i helgen.

En virkad poncho, helt underbar är den!

Nytt salt- och pepparkärl.

Och favoriten var ju givetvis ett smycke:) Ett lite orginellt armband, men det är ju sånt jag gillar! Att det dessutom kostade nästan ingenting alls gör ju inte saken sämre:)






Ulrika går tillbaks till arbetet och önskar er alla en skön söndagkväll!
Kram



4 kommentarer:

  1. Du kan få min inspiration ti slutarbeiti (ja e färdi, så ja behöv int min na meir! Jeij!), om ja kan få liti hushållsinspiration åv te?! :) Deal?

    He e bara ti skriv å int tänk så mytchi! Så jo jag!

    SvaraRadera
  2. Ja men javisst kan vi göra så!! :)
    Ja tycker he e så otrolit mytchi mejr intressant att tvätt å byt gardiner å sy nya dynvar än att ork släp se ti datorn å skriv...

    Men nu ha he gaji lite framåt iaf, en sido, men bättre än ingen alls:D

    SvaraRadera
  3. Ditt nya armband fick mina tankar in på annat än smycken :) Den där grejjen som står rakt ut, liknar nåt, if u know what i mean :)
    Lycka till med skrivandet! Skickar en låda med inspiration! :)

    SvaraRadera
  4. Haha, nej mitt armband!
    Ja ha int sett likheterna förrän nu:D
    Nåja, ja tycker ju som sagt om lite udda smycken, så vaför int:D

    Tack för inspirationen, ska sätt mej ner igen nu och ta itu med det!

    SvaraRadera