måndag 14 mars 2011



Har haft en finfin dag! Slutade tidigt idag och for en sväng till stan med mor och bror, ett lyckat recept för en lyckad dag:)

Kan dock tänka mig att herr D just nu ligger på soffan och tycker synd om sig själv efter en psykiskt betungande dag. Men ja e nöjd och belåten:)

Hittade något jag sökt efter i flera månader, nämligen nya stolsdynor till köket!
Våra gamla stolsdynor var av usel kvalitet och gick sönder varenda en..
Men idag så slog äntligen kärleken till.. vid minimani!
Hittade "naturvita-beige-grå" dynor som var tjocka och riktigt mysiga i min smak! Dessutom kostade de inte många euron..vilket givetvis glädjer rea-fanatikern inom mig oerhört mycket:)




Lika roligt som att packa upp dynorna hemma var det att packa upp pricken över i, min nuvarande choko-kärlek!

KarlFazer blueberry pie! insanely yummy!



Har ni inte provat den, gör det!
Så otroligt otroligt gott!


Nu ska jag äta upp resterna av plattan framför tv:n medan jag väntar på att hjärtat ska komma hem från hockeyn..ångrar lite att ja sitter hemma och inte e med mitt i vimmlet och hejar..
Men som sagt, jag har ju mitt choko att trösta mig med:)


Ha en fin måndagskväll!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar