onsdag 29 augusti 2012

Att ha snälla arbetskamrater


Ska ta mig till mamma och äta hennes otroligt goda laxpaj nu men först slänger jag in en bild på gårdagens bästa överraskningar. 

Stickasockor i favoritfärger och blommor i favoritfärger, man kan inte bli annat än lycklig över sånt!
 Tack!


Har fullt upp med att pyssla till stundars för tillfället. Höstmarknaden är nämligen nu på söndag!
En del har vi väl ändå fått ihop så månne inte det blir bra det här.
Ska sätta upp lite foton av vad vi har till försäljning lite senare.

Och på måndag, ja då börjar nya utmaningar..
..då beger jag mig till skolan igen!

Jepp jepp, Ulle skall byta bana.


4 kommentarer:

  1. Nå!? Du har lite mer att berätta!!! Om banor och sånt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Banor ja :) Det blir den sociala banan nu för min del! Socionom rättare sagt. Har funderat fram och tillbaks och det är nog det jag har fastnat för, så nu blir det skolbänken 3,5 år framåt *gulp* Men provar man inte på så vet man int vad som kunnat hända, så nu ska här provas! ;)

      Radera
  2. Stor lyckospark kan jag leverera: "Katjonk!" Det blir bra det här. Det är som med kreativiteten, man jobbar med hjärtat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria! Kloka ord som vanligt levererar du!

      Radera