tisdag 21 augusti 2012

Juthbackafynd


Årets juthbackamarkanad ledde inte till hemskt många fynd men en del iaf..
Det vi letade efter var två fåtöljer i gammal stil, mattor, taklampa och en golvlampa.
Detta kom vi hem med..

+ en del annat, så som en spegel som det säkert kommer ett foto på så småningom,
lite porslinsknoppar, linoljefärg och lakritsremmar givetvis.

Så vi kom alltså inte hem med något av det vi letade efter.
Vi får väl skylla oss själva som hade med bilkärran..skulle den lämnat hemma skulle vi säkert ha fyndat massor. Det har en liten tendens att bli så för oss två.

6 kommentarer:

  1. Wow, krocket från 30-talet!! Måst ju givetvis testas då jag kommer hem, tycker jag. Eller kanske i vinter...;)
    /Marängen

    SvaraRadera
  2. Jaa Marängen, du var givetvis i våra tankar då vi köpt e! Absolut ska he testas på så fort som möjligt! Kom hem kom hem så ska vi krocketera :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en känsla av att jag skulle trivas i det sällskapet, för orden "kom hem" och bara några minuter Maria denna sommar behöver kompenseras. Så det kan gå!

      Radera
    2. Och jag är helt säker på att du sku passa i sällskapet Maria :) Två Marior kan bara bli perfekt sällskap!

      Radera
  3. Det börjar nog låta som att jag måst kom hem snart... Speciellt då ni lockar med krocket och en till Maria. ;) Slutet på september eller början på oktober hoppas jag på! //Marängen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa Marängen, he ska du no gör! Ja väntar, eller vi väntar alla :)

      Radera