tisdag 18 september 2012

Sof sött


Här står det lite stilla för tillfället..
Hinner inte med så mycket annat än skola och allt det där andra som hör till en Ulles vardag.
Tredje veckan av skolan är påbörjad och det känns så bra. Mycket är det och det tar på att sätta sig in i studierna igen. Hade hunnit glömma att det nog är något helt annat att studera på högskola...
..men det ska säkert gå bra bara jag får lite tid.
Känslan av att ha hittat rätt gör att jag kan ta en hel del förändringar. För rätt känns det och allt är så otroligt intressant! Hade jag förstått vad det egentligen går ut på det här med socionomutbildningen så hade jag nog valt det för länge sen. Men så är det ju otroligt bra att ha fått arbeta och prova på en del, kan säkert vara bra att ha det med sig nu.

Det är ju faktiskt en sak som saknas katastrofalt mycket för att mitt skolhuvud skall fungera normalt. Det är den dagliga kokosbollen. Kan ni tänka er, en skolcafeteria utan kokosbollar! Allt va betär förr i vääde!



Nu väntar sängen för mig! Ser ut som att två katter har samma plan..




Godnatt kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Fniss! Ja ha faktiskt int kolla om e alls finns kokosbollar i barack-kafeterian numera... Kanske sedan när vi kommer oss tibaka till matsalen. Nä fast vänt nu, vi hinner ju bli färdiga innan campuset ens böri vara färdigt.

    SvaraRadera
  2. Va?! Int ens kolla..?? Jasså ni har barackcafé nu..di hinner bygg om en hel del där sen första dan man steg in i skolan :)

    SvaraRadera