måndag 7 januari 2013

Hejsan hoppsan 2013!


Har haft en lång och välbehövlig bloggpaus. Hade tänkt att jag skulle ta upp det igen över jullovet men det kändes som om pausen behövde dra ut ett tag till. Tro mig, ni har inte missat något. Jullovet har mest spenderats i viloläge med Daniel som också fått ha ett långt jullov.

Med D's lov så får ni se bilden som beskriver ledigheten, läs texten på tröjan och ni har er förklaring på allt. Om man inte kan läsa texten kan man tänka på kimi räikkönen...


Så usligt lugnt har det ändå inte varit, jag överdriver en hel del..vi har hunnit umgås med släkt och vänner och en spa-vistelse i Tallinn och en hel del annat. Det är bara det att mys med katterna och en trött Daniel står högt på min lista ;)

Nu är vardagen tillbaks och så även studierna. Borde kanske egentligen skriva reflektioner kring dagens föreläsning i socialpolitik..men bloggen smällde högre. Framför allt för att få visa mina nya favoritvantar. Fina mamma kom idag med ett par tovade vantar av Ölands ull. Årets bästa!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar