lördag 29 januari 2011

hemmakväll me de sötaste


Man tager vad man haver sa Ulle-Warg när hon hittade rostiga hjärtan, rolig skylt och gammal spets i pysselskåpet:)


Så nu har familjen W-H en ny skylt på dörren. Får ni syn på skylten så knacka på, jag lovar att bjuda på en kaffekopp iaf! :)

Allt för att inte vara ensam! För enligt desperate housewives är man en ensam människa om man pratar med sin katt. Jag har två katter. Jag pratar högt med båda två. Ibland tror jag nästan att dom skulle svara om dom kunde prata istället för att mjaua. Jepps.
Så välkommen på en kaffe:)




Har den ljuvligaste tulpanbuketten jag någonsin haft på köksbordet. Ville få en bra bild så jag kunde visa hur härligt svagrosa de är, men mammas kameran ville inte visa den rätta färgen. Men den är iaf någonting ditåt:)



Nu tror jag det är dags att ta en kaffekopp och försöka bli lite mer sig själv igen!:)

2 kommentarer:

  1. Oj snurri, va gullo du e, å liiti tållo å.;) Superfin skylt!:)

    marängen

    SvaraRadera
  2. Tack:)
    Jo Ulle e no naaleis tållo ibland, å ida e verkligen en sån da:)

    SvaraRadera