söndag 16 januari 2011

Nytt och Ulligt!


Nå nu har Ullet fixat och trixat för att få ny bloggdesign! Har verkligen ingen kunskap om sånt här så det har tagit ett tag att få fram någonting jag är nöjd med.. Hittade ingen färdig mall som jag trivdes riktigt bra med, så därför blev det något eget..alldeles eget:)

Nu hoppas jag verkligen att den ser likadan ut för allihopa, för det brukar egna bakgrunder tydligen ha en tendens att inte göra...
Funkar denna så tänker jag inte byta på läänge, för nu har jag spenderat tillräckligt många timmar morrandes åt html-koder ;)

Vad tycker Ni om det nya utseendet?



Istället för att ändra mera tänker jag visa er en bild på vår nya klocka i köket, underbar enligt min mening! Lyckligtvis var det också sambons mening:)


Den är köpt på den ljuvliga butiken Säde på Brändö.



Här hemma ska det nu bli lite födelsedagskort-pyssel!
Jag och flickorna ska nämligen på ett mycket angenämt besök/kalas till purmoskogarna imorgon!
De ni! ;)



Ha en skön söndagkväll!


5 kommentarer:

  1. Jamen ooooj va nice!! :D :D Applåder!

    Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Va bra om ni tycker om den! Tror nog jag lämnar med denna här nu:) En tid iaf;)

    SvaraRadera
  3. Det blev ju superbra Ullet!! Lämn me de här nu för de blev najs! :) Ses ikväll!

    SvaraRadera
  4. Va söt du e Jenny, tack!:)
    Yesss, ska bli så skoj!!

    SvaraRadera