fredag 28 januari 2011

Uppåt väggarna



Ingen ny kamera än och blogg-sugen är jag..därför blir det lite bilder som jag har färdigt insatt i datorn!

Har länge tänkt visa denhär tavlan, men har liksom bara glömt bort det.
Tavlan har käraste bror fixat ihop i sommras. Tycker han har så många bra ideér och oftast blir ideérna riktigt nice när dom är färdiga!

Hur han har gjort tavlan och av vilken sorts panel kan jag tyvärr inte berätta, för det har jag ingen aning om. Men imponerad är jag:)

Tycker den är überhärlig!





Passar också på och visa en till tavla av samma konstnär:)
Har visat bilder förut av den på bloggen, men tycker den är värd att visas igen..
En sån vill jag ha!
Så snällaste tomte, påskhare eller vem det är som uppfyller alla mina önskningar..jag lovar att vara snäll i minst ett år framöver! Iaf ska jag försöka så gott det går;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar