torsdag 20 oktober 2011

En snabb tur till Gotland



Kom hem inatt efter att ha varit på resa i några dar. Först till Umeå och hämta upp släkt och sen ner till Gotland. Anledningen med resan var en begravning så det var kanske inte den roligaste orsaken till att få uppleva Gotland, men resan blev riktigt fin ändå.

Gotland var verkligen underbart! Har ju nog förstått det, men blev ändå överraskad över hur mycket jag gillade det. Både naturen och husen var härliga. En massa gamla stenhus och stenmurar överallt. Dessutom hade de flesta husen härliga gamla trädörrar i en massa varianter jag aldrig sett förut, sånt tycker jag är intressant! Tyvärr lämnade kameran på hotellrummet när vi såg allt det intressanta så många bilder blev det inte. Men några fick jag jag tagit med telefon från Visby innerstad. Ett ljuvligt ställe med en massa krokiga gator.




Det här huset gillade jag! Där ser man, störts är inte alltid bäst..
Nej udda är det som verkligen får mig att gå igång :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar