lördag 8 oktober 2011

Fortsätter drömma


Har tillbringat eftermiddagen och kvällen med den sötaste lilla killen jag känner. Belåten, söt och med ett ständigt leende på läpparna..babybehovet börjar växa kraftigt ;)

Men för tillfället finns det ett annat behov, nämligen ett pysselrum! Jag längtar till den dag då vi bor så pass stort att jag får mitt efterlängtade pysselrum. Det börjar kännas lite för trångt för mitt pysslande hemma hos oss. Men ett litet hörn av vardagsrummet har fått bli en liten pysselhörna. Försöker bara hitta lite passande hyllor, inte det lättaste.

En annan efterlängtad sak jag har köpt är en pyssellåda. Ni vet en sån stor låda som är uppdelad i massa små fack. Sådana som användes för att förvara tryckeribokstäver och liknande i. Har letat i evigheter efter en sån, men med ett tips från snällaste Erica så hittade jag lådan på ett loppis i korsnäs. Så TACK Erica! :)




En liten glimt av lådan och av min nya fina hylla som Daniel fixat ihop till mina kort. Så tack till dig också Daniel! ;)

1 kommentar: