onsdag 16 november 2011

Årets julkort


Här pysslas det för tillfället saker till julmarknaden så jag befinner mig lite grann i ett jultillstånd. Därför tyckte jag det passar bra att visa några av årets julkort. I år blev de alla ganska likadana, men nöjd är jag ändå.

Känns på något vis så avlägset med jul ännu. Ändå börjar jag så smått inse att det är julmarknad om 11 dagar! Det betyder att en hel del ska hinnas med på 10 dagar. Nåja, det är väl bara att fortsätta. Sist av allt blir att göra den mest tidskrävande och tålamodsprävande saken, nämligen att binda alla kransar. Blir nog att åka till skogen imorgon.






Lite julgransprydnader och annat papperspyssel har också blivit gjorda.


Men nu blir det att fortsätta måla hyllor.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Jätte fina kort,ska bli kul att se dem på julmarknaden :)
    och ni brukar ha allt möjligt annat fint pyssel också, ska bli intressant och se vad ni hittat på i år!
    En fin dag till dig, MALIN

    SvaraRadera
  2. Tack Malin! Det kommer nog att finnas en del pyssel i år också:) Daniel har hjälpt till med lite snickeri jobb, så det blir lite mera hyllor och liknande. Men mest kransar lär det bli..om orken håller i sig:)

    Ha en fin dag du med!

    SvaraRadera