tisdag 29 november 2011

Julmarknad med julstämmning


Så är stundars julmarknad över för detta år. En härlig dag var det!
Julmusik, varma grisar, fin julstämmning och en massa glada människor.
Sånt gör en julmarknad till en succé!
Dessutom träffade jag en hel massa bekanta ansikten där. T.o.m. ett och annat ansikte jag inte sett i verkligheten utan enbart läst bloggarna och sånt är ju kul! Skulle gärna haft lite mer tid att prata med alla jag träffade där, men det var fullt ös mest hela tiden kändes det som.
Men det var kul att se er alla fina människor!


Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så jag lånade mammas kamera och fotade lite snabbt, men många bilder blev det inte. Dessutom är färgerna lite konstiga..men här kommer iaf lite foton från vårat bord.




Och sist men inte minst fick jag fångat min vän Carola på bild. Hon var där och sålde en hel massa hembakta godsaker. T.ex. nougatcrisp som fick följa med Ulle hem. Kan rekommenderas varmt! Underbart gott och då överdriver jag inte det minsta! :)


Vill ni se mera bilder från julmarknaden så kan ni gå in på dessa två bloggar: Sandra och Malin

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så trevligt att marknaden gav dig julstämning på Stundars. Men, det är tillika en jättefin miljö som gör det ännu bättre.
    Så fint bord du hade och en hel mängd vackra kransar osv !
    Synd att jag hade helgjobb, annars hade jag definitivt kommit åtminstone för julkänslans skull :)
    Trevlig kväll! /Bea

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack tack för de fina orden :) Jo Stundars är verkligen ett ställe som gör att jag alltid får julstämmningen på topp. Alla gamla fina hus gör verkligen en hel del för stämmningen. Tråkigt att du inte kunde komma, men jag hoppas du har bättre tur nästa år! :)
    Ha de bra!
    //Ulrika

    SvaraRadera