torsdag 10 november 2011

Pysselmanisk


Nu har jag hittat tillbaks till min älskade pysselmani!
Har pysslar julkort, papperstjärnor, julgransprydnader, kransar och lite annat.
Men efter att julkorten var klara så fick jag städmani istället och dammade, städade och organiserade alla pysselsaker i min pysselhörna.

Så nu blev jag bara tvungen att ta lite bilder av min pysselhörna, organiserat kaos som vissa kanske skulle kalla det. men jag gillar det! Börjar klia i fingrarna bara jag går förbi. Det är så det ska va för att kalla fram den där älskade galenheten som gör pyssel så otroligt roligt!





2 kommentarer:

  1. Ååh, va avis ja blir! Ja sko önska att ja sko ha nånstans i lägenheten som ja kan ha som pysselhörna.. Allt mitt pyssel finns i ett skåp lite huller om buller men snaaart ska ja ta mig an å fösök organiser opp allt. :) Eller kanske ja tar å lagar vår datorhörna till pysselhörna..;)

    SvaraRadera
  2. Haha, det är precis så ja gjort..datorhörnan blev till pysselhörna! vi har bara en liten laptop som vi mest sitter med på annat ställe..så ja bestämde att mitt pyssel hade mycket större behov av det hörnet ;) Och det är så mycket roligare att pyssla då man int behöver rot igenom en massa lådor å skåp för att hitt nått :)

    SvaraRadera