torsdag 26 januari 2012

Elvira & Elmer


Min lediga dag börjar gå mot sitt slut. Tack och lov att det bara är en dag kvar till helg!
Känner på mig att helgen kommer att spenderas mest i viloläge. Halsen är irriterad och sjuk, kroppen värker och jag fryser trots flera filtlager..så det är väl bara att vänta på att en riktig förkylning bryter ut.
Nåja, under 2011 var jag bara förkyld en endaste gång vad jag kan minnas och det är lite för en UlleBulle.

Trots lite slött läge i dag så for jag iväg till stan med pappa i några timmar.
Fick en hel del uträttat och humorlagret påfyllt.
Resten av dagen har varit viloläge och mys med katterna som tydligen har blivit chockade av det plötsligt kalla vädret och bestämt sig för att bli innekatter. Bra så, då finns det alltid någon som vill gosa med mig :)




De har liksom matte insett att det är bäst att hålla sig under nått varmt och mysigt när det är kallt ute.


3 kommentarer:

  1. <3 Viira å Semlan hälsar åt Daddsan ;)

    SvaraRadera
  2. Linnea har reservera dide skorna, men he va int säkert hon vila köp di:) o ja har di i jeppis men ja ska kom hem ti solf i helgen så då tar ja med di, vill du ja ska ta me hande grå randiga tröjon å? åååå jooo he måst va släktfel me små fötter:D haha

    SvaraRadera