torsdag 19 januari 2012

Naturligt naturligtvis


Fastän jag gillar gamla saker så är det ibland dags för något nytt..

Dagens nya grej var att jag testat på att färga håret hos en ekofrisör.
Den frissa jag brukar gå hos har skolat om sig till ekofrisör och färgar nu enbart med naturliga färger utan kemikalier.
Lät henne bestämma färg så länge det inte blev svart eller min naturliga råttbrungråfärg.

Färgen innehöll en hel del ingredienser, men jag minns bara att det var hennafärg, nejlika, ekologiskt rödvin och en hel massa annat. Iaf blev färgen riktigt riktigt bra och jag är nöjd.
Ska bli intressant att se hur länge den håller, men jag tror jag är omvänd! ;)

Resultatet syns nedanför. Färgen stämmer dock inte helt överens med verkligheten, men ditåt iaf.



Är någon intresserad av att prova på så leta fram nummret till Clippo i Solf.

3 kommentarer:

  1. Riktigt fint. Gillas mycket.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Men herreguuud va lange hår du har!!! :o He e ju som dubbelt länger än va e bruka vara i skolan. Sparar du ti na speciellt?! ;)

    SvaraRadera
  3. He böri var langt jå, men he vart klippt några cent igår å. Njae int vejt ja riktit va ja sparar till.. Börja spar tills vi sku gift oss, men he växer så fort ;)

    SvaraRadera