tisdag 8 maj 2012

Små sköna stunder


Dagar då man vaknar tidigt och känner sig helt utvilad och inser att man är helt ledig, det är bra dagar!

Medan jag väntade på sotaren hann jag tvätta bort alla smutsiga kläder, handdukar, mattor + en diskmaskin.
Så nu hänger kläderna ute i solen och efter mat och kaffe mår jag så fruktansvärt bra. Bättre än på länge.
Kan ha att göra med en riktigt bra pratstund med en ny bekant. Ibland är det bäst att fundera på framtiden med någon man just lärt känna. Det kan ge en hel del! :)


Resten av dagen tänker jag bara fundera på trädgårdar och blommor tror jag. Det känns som om det är den bästa avslappningsmetoden just idag.
Speciellt då alla växter börjar skjuta upp med fart. Extra glad är jag över tulpanknopparna som börjar visa sig. Ska bli intressant att se vad färg de är, för det har jag ärligt talat ingen aning om.




Daniel har satt igång pumpen i dammen igen så nu är det extra skönt att sitta ute och fundera medan man hör ljudet av vatten. Små saker kan göra stor förändring.



Trevlig tisdag alla fina!

3 kommentarer:

  1. Våren är här! skönt med sol.
    Titta gärna in på bloggen min så hittar du en liten utmärkelse till dig :)
    (http://hemhososs.blogspot.com/2012/05/award.html)
    MALIN

    SvaraRadera
  2. Bilden me stövlarna e så fantastiskt fin!! Blev så glad då jag såg den...:) //Marängen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen va bra, ja tycker å om an:)Ja ha konstatera att du ha haft rätt hela tiden, ja använder för lite färger. Ja älskar mina röda stövlar :)

      Radera