onsdag 4 februari 2009

snart snart


Ännu en ledig lugn dag! Veckans enda skoldag avklarades igår så nu ska jag bara pyssla på resten av veckan. Så skönt att hinna med en massa man annars inte skulle hinna med.
Just nu är jag helt upptagen med att hjälpa föräldrarna att måla om i köket. Och oj vad roligt det kan vara att se när något förändras, med endast lite målarfärg.

Funderar på att börja sticka en bolero nu när jag har tid, min tröja som jag höll på med har hamnat på is lite grann. Får se om det löser sig med mönstret..eller om det blir en uppgift för kära mamma:)
Nåväl här kommer lite bilder på de bordsarrangemang som vi lagade igår.



Pärlhyacinter, ranunkler och franska tulpaner bl.a.

, inte undra på att jag har haft vårkänslor hela dagen idag!

Nu väntar sängen för min del,

gonatt och sov gott!


3 kommentarer:

  1. Beautiful!! :D Har du inga bilder på dedär som sanna laga? E så nyfiken på hur e blev dendär höga till infon.

    SvaraRadera
  2. Alltså.. hande förra kommentarin va åv me...

    Sandra :)

    SvaraRadera